بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


غیبت قلعه‌نویی و جانواریو/ برهانی تمرین نکرد

خبرگزاری فارس: غیبت قلعه‌نویی و جانواریو/ برهانی تمرین نکرد

تیم استقلال پس از 4 روز تعطیلی از ساعت 15:30 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرینات خود را پیگیری کرد. * امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز تیم استقلال حضور نداشت و جان‌واریو هافبک برزیلی آبی‌پوشان باز هم در تمرینات حاضر نشد. البته گفته می شود این بازیکن به زودی به ایران باز می گردد.

آرش برهانی که از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی است با لباس شخصی در تمرینات حاضر شد اما تمرین نکرد و راهی کلینیک شد این بازیکن فردا را به فیزیوتراپی خواهد پرداخت و از دوشنبه در کارهای گروهی شرکت می کند، حنیف عمران زاده نیز از دیگر غایبین تمرین تیم استقلال بود.منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی به همراه مهدی فنونی‌زاده در تمرین امروز استقلال حضور داشتند.دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها و ارسال از جناحین از اصلی‌ترین برنامه‌های تمرینی امروز تیم استقلال بود که مجید صالح و ستار همدانی آنها را بر عهده داشتند.

تمرینات تیم استقلال از فردا در دو نوبت برگزار خواهد شد.اعضای کادرفنی، پزشکی و بازیکنان استقلال پس از پایان تمرین راهی منزل امیر قلعه نویی شدند تا به مناسبت عید غدیر به سرمربی تیم خود تبریک بگویند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,تمرینات,غیبت بازیکنان و مربیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com